Obsah reklamných emailov a newsletterov

Hlavným dôvodom, prečo chcú užívatelia dostávať newslettery alebo reklamné emaily, je ich obsah. Obsah je často dôležitejší ako samotný design - čo však neznamená, že ste mali na design zabúdať. Užívatelia majú radi stručné, avšak plnohodnotné a včasné emaily, ktoré ponúkajú hodnotné informácie.

Hlavnými zásadami, ktoré je potrebné pri príprave obsahu dodržiavať, sú:

  • cielenosť, pretože užívatelia chcú dostávať relevantné informácie
  • primeraná dĺžka, pretože užívatelia strávia nad newsletterom menej ako minútu
  • aktuálnosť, pretože užívatelia chcú dostávať včasné a čerstvé informácie
  • interaktivita, pretože užívatelia sa radi zapájajú a ešte radšej chcú vidieť to, čo ich zaujíma
  • informatívnosť, preto užívatelia nemusia byť vždy nastavení na nakupovanie - práve v tomto období uprednostnia užitočné informácie pred cenovými ponukami
  • otvorenosť, pretože užívatelia chcú otvorene vedieť, čo môžu očakávať a kam sa preklikom dostanú
  • bezchybnosť, pretože užívatelia očakávajú profesionalitu a dôveryhodnosť
  • prispôsobenosť, pretože užívatelia inak čítajú brožúry, webové stránky a newslettery

Ak máte záujem o viac informácií, neváhajte si s nami dohodnúť konzultáciu, prípadne využite naše služby prípravy obsahu (copywriting).

Späť na predchádzajúcu stranu

Informačný systém, ktorý používame aj v KREA