Mailissimo - Email marketing a posielanie reklamných mailov

Tlačová správa: Nitra, 17.9.2010 - Na slovenský trh prichádza nový poskytovateľ email marketingových služieb - systém Mailissimo. Prepracovaný publikačný software s mnohými užitočnými funkciami, ktoré uľahčujú tvorbu, odosielanie a štatistické vyhodnocovanie emailových kampaní prináša slovenským prevádzkovateľom stránok možnosť podporiť svoje marketingové a obchodné aktivity.

Email marketing

S lídrom v oblasti email marketingu - Spojenými štátmi - stále väčší počet spoločností a jednotlivcov snažiacich sa podporiť svoje stránky a aktivity v prostredí internetu začína objavovať silu reklamných a informačných emailov. Ich hlavná výhoda spočíva v tom, že prijímatelia so zasielaním reklamných oznamov súhlasili. Museli sa totiž k ich odoberaniu prihlásiť prostredníctvom formulára na stránkach, ktoré ich zaujali a vo väčšine prípadov museli svoje prihlásenie dodatočne potvrdiť kliknutím na linku v potvrdzovacej správe, ktorá im bola po prihlásení zaslaná na ich emailovú adresu.

Email marketing je teda nielen prostriedok pre udržovanie a upevňovanie komunikácie so zákazníkmi a priaznivcami stránok, ale predstavuje účinný obchodný nástroj pre podporu obchodnej a marketingovej činnosti. Napriek tomu, že reklamné emaily si vďaka nevyžiadanej pošte (spamu) získali zlú povesť, zodpovedné dodržiavanie zákonov, atraktívny a efektívny dizajn a kvalitné informácie využité vo vyžiadaných správach môžu zvýšiť úspech internetových stránok v desiatkach percent.

Systém na posielanie reklamných mailov (direct e-mail)

Mailissimo prináša na slovenský trh špičkový automatizovaný software na posielanie reklamných mailov. Mailissimo je internetová aplikácia, ktorá sa neinštaluje na vašom počítači. Na jej používanie stačí akýkoľvek moderný internetový prehliadač. Táto sofistikovaná aplikácia ponúka všetky funkcie potrebné na komplexnú správu kampaní, a to od formulárov pre registráciu na odber správ až po štatistické vyhodnotenie úspešnosti kampane.

Z najdôležitejších funkcií stoja za zmienku predovšetkým tieto:

  • Väčšina funkcií je plne automatická, takže uľahčuje svojim užívateľom obsluhu a šetrí ich čas
  • Možnosť testovania viacerých verzií správ pre optimalizáciu účinku kampaní
  • Možnosť naplánovať čas odoslania kampane
  • Komplexná správa databáz kontaktov
  • Vstavaná tvorba registračných formulárov
  • Možnosť tvorby prieskumov a ankiet
  • Možnosť výberu z viac ako 100 pripravených šablón správ
  • Personalizácia správ pomocou voliteľných polí ako sú meno a priezvisko
  • Platba len za odoslané správy
  • Absencia viazanosti používania služby

Efektivita a návratnosť investície

Náklady spojené s prípravou a realizáciou kampane závisia najmä od toho, či je užívateľ schopný vytvoriť šablónu svojich emailov vo vlastnej réžii alebo túto prácu musí zveriť prevádzkovateľovi systému. Medzi poplatky, s ktorými musí užívateľ systému Mailissimo rátať, patria:

  • Poplatok za vytvorenie užívateľského účtu
  • Poplatky za odoslanie kampane (Mailissimo používa kreditný systém, platí sa len za odoslané správy)
  • Voliteľné doplnkové poplatky (tvorba šablón emailov, kontrola kompatibility, konzultácie, školenie, vloženie formuláru na stránky prípadne písanie textov)

Efektivita a návratnosť investície emailových kampaní závisí od viacerých faktorov, no vo všeobecnosti prekračuje hodnotu 30 %. Hlavné faktory ovplyvňujúce efektivitu reklamných mailov sú informačná hodnota a správne zvolená marketingová stratégia. Dobre spracované emailové kampane dokážu premeniť zvedavcov na zákazníkov a existujúcich zákazníkov primäť k opätovnému nákupu.

Systém Mailissimo poskytuje užívateľom podrobné štatistické informácie o úspešnosti doručenia správ, počte ich otvorení, kliknutí na linky v správe a o prípadných odhláseniach z odoberania správ. S pomocou týchto údajov a možnosti testovania viacerých verzií správ je potom možné optimalizovať kampane tak, aby ich efektivita a účinnosť časom stúpala. Modul pre ankety a prieskumy pomáha získať dôležité informácie, ktoré je možné ďalej využiť pre optimalizáciu a zlepšovanie kampaní.

Služby a prevádzka systému

Systém Mailissimo prináša na slovenský trh spoločnosť KREA SK s.r.o. známa najmä tvorbou internetových stránok a e-shopov. Jej reputácia je zárukou bezproblémového fungovania systému a kvality poskytovaných služieb. Mailissimo na svojej stránke pre užívateľov poskytuje návody na používanie (niektoré dokonca vo veľmi praktickej video forme) a užitočné tipy a triky pre tvorbu účinných kampaní. Systém tiež poskytuje telefonickú a emailovú podporu.

Služba nie je podmienená viazanosťou, za používanie systému Mailissimo sa platí podľa toho, ako aktívne ho používate (koľko emailov prostredníctvom neho zasielate) môžete ho prestať kedykoľvek používať. Ak sa v budúcnosti rozhodnete systém opätovne používať stačí, ak si dobijete váš kredit.

Systém je veľmi dobre zabezpečený, čo je pri práci s cennými kontaktami veľmi dôležité. Servery sú zabezpečené a umiestnené v chránenom web hostingovom centre monitorovanom kamerovým systémom. Prístup k databáze je možný len lokálne z aplikácie, vďaka čomu je chránená proti útokom zvonka. Klientská aplikácia je prístupná na samostatnej doméne a serveri, čím sa znižuje riziko úspešných útokov na systém.

V prípade, že máte v pláne rozšíriť svoju činnosť a podporiť komunikáciu s návštevníkmi vašich internetových stránok je Mailissimo skvelý nástroj, ktorý je schopný komplexne zastrešiť váš email marketing. Cena za jeho používanie je adekvátna jeho funkcionalite a schopnosti manažovať celý proces kampane od A po Z.

Späť na predchádzajúcu stranu

Trápite sa s CRM?